Jak docierać do zamożnych klientów w branży ślubnej na Facebooku?

marketing w branży ślubnej

Z tego wpisu dowiesz się:

  • Jakie są najlepsze metody na dotarcie do bogatych klientów na Facebooku,
  • Jak targetować zamożnych klientów na Facebooku?
  • Jak dotrzeć do klientów, którzy są skupieni w jednym miejscu?

Jakie są najlepsze metody na dotarcie do bogatych klientów na Facebooku?

Chociaż wielu z nas chciałoby, aby reklama na Facebooku, w magiczny sposób trafiała do najbardziej zamożnych klientów, to musimy sobie zdać sprawę z sytuacji, że nic samo się nie zrobi. Chciałbym przedstawić kilka sposobów jak dotrzeć do klientów z górnej półki w branży ślubnej.

Trzeba mieć świadomość, że wspomniane poniżej metody nie gwarantują, że nasza reklama na Facebooku, dotrze tylko do tych najbardziej zamożnych. Z pewnością stosując ten rodzaj targetowania, możemy liczyć na większe prawdopodobieństwo bogatszych osób.

Oto 8 wskazówek jak targetować reklamę na Facebooku na zamożnych ludzi.

1. Użytkownicy popularnych komputerów MacOS. Chyba każdy z nas ma świadomość, że sprzęt Apple jest drogim rozwiązaniem. Zaznaczając użytkowników tego systemu, mamy spore prawdopodobieństwo trafienia na ludzi, których po prostu stać na zakupy tej marki, lub są wielkimi fanami i lubią wydawać pieniądze na jabuszko.

bogatych klientów
2. Targetowanie osób pracujących w branżach, w których zarabia się znaczne kwoty. Będą to niektóre korporacje, branża softwarowa, prawnicy, nieruchomości, właściciele firm, lekarze. Dobrze będzie, jeśli grupa będzie liczyła kilka – kilkanaście tysięcy potencjalnych klientów, jeśli pracujesz lokalnie, można ograniczyć targetowanie do 4 najbliższych województw.

3. Kolejną grupą osób mogą być absolwenci prestiżowych uczelni wyższych takich jak SGH, AGH, UJ, możemy targetować ludzi, którzy np. skończyli konkretny kierunek studiów i są już narzeczeństwem.

docieranie do zamożnych klientów na Facebooku, bogatych klientów

4. Geolokalizacja – możemy targetować ludzi, którzy mieszkają w konkretnych dzielnicach. Wybieramy te, które interesują nas najbardziej i targetujemy ludzi, którzy znajdują się nawet 1 km od konkretnego miejsca.

5. Targetowanie osób używających konkretne mark – samochodów, odzieży, biżuterii, butów, komputerów. Możemy zawężać grono naszych odbiorców, do ludzi, którzy używają telefonów Huawei czy konkretnej marki samochodów np. Jaguar, Mercedes, BMW, Porsche czy innych, jakie przyjdą nam tylko do głowy.

6. Geotargetowanie osób znajdujących się w okolicy biurowców lub strefach cooworkingowych. W większym miastach znajdziemy miejsca w których, skupione są biurowce. Wystarczy, że zawięzimy naszą reklamę do 1-3 km od biurowca i już mamy statycznie szansę na zlokalizowanie grupy, która zarabia ponad średnią krajową.

Jak dotrzeć do zamożnych klientów na Facebooku w branży ślubnej? 1

7. Osoby bardzo często podróżujące za granicę, z pewnością będą bardziej zamożne i chętniej wydadzą większą liczbę pieniędzy na swoje ślubne marzenia.

8. Targetowanie na salę weselną. Kolejny raz używamy geolokalizacji. Jak dobrze wiemy, większość par ślubnych zaczyna planowanie swojego wesela właśnie od sali. Jeśli ustawimy naszą reklamę na określony obiekt, mamy bardzo dużą szansę, że będzie to naprawdę ciekawe wesele. Możemy ustawić reklamę np. na Zamek w Mosznej, Folwark ZalesieFolwark Wiązy czy może Pałac Goetz i pary, które będę odwiedzać określoną lokalizację, na pewno zobaczą Waszą reklamę. (trzeba mieć świadomość, że kierowanie reklamy do poszczególnych lokalizacji, ma sens tylko w przypadku, w którym wybierzemy na tyle dużo lokalizacji, żeby zbudować odpowiednio dużą liczbę odbiorców). Może warto się czasami zastanowić, czy nie porozmawiać z managerem obiektu, w którym chcielibyśmy pracować i przedstawić naszą ofertę?

Aby pozyskać zamożnego klienta w branży ślubnej, nie wystarczy tylko precyzyjnie stargetować reklamę na Facebooku, trzeba również przygotować odpowiednią kreację reklamową. Oprócz zdjęć bardzo dobrej jakości musimy zadbać o łatwość poruszania się na stronie internetowej (jeśli przekierowujemy klienta na landing page) oraz estetykę i jakość publikowanych treści.

Masz pytania? Napisz maila: kontakt@slubnymarketing.pl 

 

Ostatnie posty

e-book


.

o mnie

Jak dotrzeć do zamożnych klientów na Facebooku w branży ślubnej? 3
Fotograf, miłośnik gór i spędzania aktywnie czasu. Bloger, minimalista, gaduła, chcesz się przekonać?

Grzegorz Jasionowicz

Moje sociale

Newsletter